Zgłoszenia serwisowe dla systemów Mistral

20 stycznia 2016

Naszym klientom, którzy posiadają aktualną wersję oraz licencję systemu Mistral przysługuje prawo do skorzystania z pomocy technicznej.
W poniższym artykule przedstawiamy możliwy sposób uzyskania wsparcia przy rozwiązaniu Państwa problemu.

W przypadku, gdy napotkali Państwo problem uniemożliwiający poprawne funkcjonowanie systemu Mistral i potrzebują Państwo naszego wsparcia prosimy o przejście do zakładki Pomoc.


Formularz serwisowy

W celu przesłania zgłoszenia serwisowego należy wypełnić formularz serwisowy zgodnie z poniższą instrukcją:

  • Zgłoszenie dotyczy – Należy wybrać, czy zgłoszenie dotyczy instalacji, systemu Mistral Business B2B, Mistral e-sklep, Mistral Aukcje lub Mistral Speedlist DHL.
  • Nazwa firmy – Należy podać nazwę firmy, która jest właścicielem licencji systemu Mistral i której dotyczy dane zgłoszenie serwisowe.
  • Imię i nazwisko – Należy podać dane osoby zgłaszającej błąd.
  • Telefon – Należy podać numer telefonu komórkowego do kontaktu serwisu Mistral.
  • E-mail – Należy podać adres e-mail do kontaktu serwisu Mistral.
  • Adres publiczny systemu Mistral – Należy podać adres URL lub adres IP systemu Mistral, którego dotyczy dane zgłoszenie serwisowe.
  • Opis problemu – Należy jak najdokładniej opisać występujący problem lub zagadnienie. Im więcej informacji od Państwa uzyskamy tym szybciej i sprawniej przebiegnie diagnoza oraz rozwiązanie problemu.
  • Załącznik (np. zrzut ekranu) – Należy wybrać dodatkowe załączniki np. pliki graficzne, które umożliwią łatwiejszą diagnozę problemu. Istnieje możliwość dodania więcej niż jednego załącznika. Załączniki nie powinny przekraczać 2 MB.

Przed wysłaniem formularza serwisowego niezbędna jest akceptacja warunków procedury serwisowej i wsparcia technicznego systemów Mistral, a także wyrażenie zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych.

Przed dokonaniem tego kroku zalecamy zapoznanie się z niniejszymi stronami:

Po wysłaniu zgłoszenia serwisowego na podany w formularzu adres e-mail otrzymają Państwo wiadomość wraz z unikatowym numerem zgłoszenia. Prosimy o jego zachowanie do czasu rozwiązania Państwa problemu. W przypadku bezpośredniego kontaktu z naszą firmą prosimy wymagane jest podanie numeru zgłoszenia.


Jeśli chcą Państwo skorzystać z innej formy kontaktu z naszą firmą prosimy o przejście do strony Kontakt.