Nowe warunki aktualizacji systemów Mistral od dnia 01.01.2020

10 grudnia 2019
Aktualizacja Mistral

Warunki aktualizacji

Informujemy, że z dniem 01.01.2020 zmianie ulegają warunki aktualizacji systemów Mistral. W stosunku do poprzednich warunków zostaje zniesiony limit maksymalnego kosztu aktualizacji oraz jednomiesięczny okres karencji pozwalający na zakup aktualizacji bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

Ponadto informujemy, że firma MISTRAL.NET spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie ( NIP: 9522185262, KRS: 0000743807 ) jest uprawniona do reprezentowania, sprzedaży i serwisu oprogramowania Mistral, do których pełnię praw autorskich posiada  Michał Sołtysiak prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Michał Sołtysiak MS SYSTEMS.

Aktualne warunki aktualizacji znajdują się na stronie: https://mistral.net.pl/warunki-aktualizacji

System B2B i sklep internetowy dla WAPRO Mag (WF-Mag) gotowy do pracy w 1 dzień ?

28 sierpnia 2019
System B2B dla WAPRO Mag gotowy do pracy  w 1 dzień

System B2B i sklep internetowy dla WAPRO Mag gotowy do pracy w 1 dzień

Czy to możliwe, aby uruchomić własną platformę handlu internetowego B2B i B2C zintegrowaną z WAPRO Mag (WF-Mag) w ciągu 1 dnia ?

Zdecydowanie tak !

Proces instalacji i podstawowej konfiguracji może zakończyć się w ciągu kilku godzin !

Dzięki połączeniu online, większość konfiguracji  systemów Mistral B2B i Mistral e-sklep B2C dla WAPRO Mag dokonujemy bezpośrednio w systemie internetowym.

Brak synchronizatora i możliwość instalacji nawet na komputerze z systemem MS Windows 10 sprawia, że jesteśmy w stanie błyskawicznie uruchomić system B2B i sklep internetowy dla Twojego WAPRO Maga.

 

Mistral B2B oraz Mistral e-sklep B2C dla WAPRO Mag teraz dostępne także w formie elastycznego abonamentu

1 lipca 2019
Mistral - system B2B dla WAPRO Mag w abonamencie

Mistral – system B2B i sklep internetowy dla WAPRO Mag dostępny w abonamencie

 

Już teraz systemy Mistral – Platforma B2B oraz sklep internetowy dla WAPRO Mag (WF-Mag) są dostępne jako terminowe licencje 30 lub 90 dniowe. Dzięki temu możesz szybko rozpocząć sprzedaż w internecie przy użyciu sprawdzonego systemu ponosząc niewielkie opłaty miesięczne lub kwartalne.

 

System B2B i B2C – różnice

6 stycznia 2018

System B2B

System B2B opiera się na relacjach handlowych między firmami i dotyczy kilku lub kilkuset klientów biznesowych. B2B to internetowy model prowadzenia biznesu i transakcji między przedsiębiorstwami, który obejmuje:

  • Przygotowanie i potwierdzanie ofert i zamówień
  • Dokonywanie płatności
  • Realizacja transakcji
  • Poszukanie nowych ofert
  • Wystawianie dokumentów związanych z realizacją transakcji
  • Marketing

Uzyskana w toku współpracy wartość zakupów jest duża, a systemy płatności dostosowane są do możliwości klienta (np. mogą być płatności odroczone w czasie lub użyte instrumenty finansowe do rozliczania transakcji takie jak w przypadku kredytu kupieckiego). Transakcje handlowe w modelu B2B są powtarzalne, często na wynegocjowanych warunkach. W B2B pozyskiwanie klienta biznesowego jest czasochłonne, a jego koszt wysoki. Automatyzacja sprzedaży pozwala obniżyć wydatki na obsługę stałych klientów rekompensując tym samym koszt pozyskania nowych. W transakcji B2B płatność wymaga złożonego systemu biznesowego. Klienci mogą wybrać towary, złożyć zamówienie i zorganizować dostawę przez uzgodniony kanał logistyczny. Nie płacą w momencie składania zamówienia, ale otrzymują fakturę, którą opłacają w ramach uzgodnionych wcześniej terminów płatności. Wszystkie transakcje w ramach systemu B2B mają charakter cykliczny, polega on na wprowadzeniu produktu do obrotu, po czym cykl ten rozpoczyna się od nowa. Transakcje B2B nastawione są na potrzeby biznesowe. Klienci nie mogą dokonywać zakupów bez wcześniejszej weryfikacji.

System B2C

System B2C obsługuje klientów indywidualnych, najczęściej za pomocą sklepów internetowych. Model ten obejmuje: przygotowanie ofert i zamówień, potwierdzenie zamówień, płatności, wystawienie dokumentów związanych z transakcją oraz marketing.

Ilość klientów w B2C jest bardzo duża. Jednak wartość zakupów w przeliczeniu na nabywcę niska. Zawierane transakcje są w znacznej części pojedyncze, a ceny zakupów standardowe oparte na ogólnych warunkach. System płatności ma postać rozliczeń w dniu zakupu lub dostawy. Płatności dokonywane są przy użyciu kart kredytowych, debetowych lub gotówki. Sprzedaż w tym systemie inicjowana jest przez nabywcę. To konsumenci wybierają produkty i towary. Zakupy w B2C ukierunkowane są na potrzeby życiowe klientów i dobra, które potrzebują. Sprzedaż jest krótka i nie jest cykliczna. Zamówienie towarów jest szybkie i sprawne. Nabywca może zaopatrzyć się w towary raz w jednym, raz w drugim sklepie bez konieczności zobowiązania się do kolejnych zakupów.

Podsumowanie

Różnice między B2B a B2C dotyczą podstawowych aspektów prowadzenia biznesu. Są widoczne podczas procesu zakupowego, w formach płatności, infrastruktury i sposobu prowadzenia działalności.

System B2C, a urządzenia mobilne

24 października 2016

Urządzenia mobilne zyskują popularność we wszystkich dziedzinach, które pojawiają się w internecie. Zwiększony udział urządzeń przenośnych daje się we znaki również w branży B2C. Jesteśmy świadkami kolejnej rewolucji, która zmienia dostęp do informacji, a co za tym idzie również rynek handlu i usług.

Czytaj więcej