Pomoc

Jeśli chcesz zgłosić błąd systemu Mistral wypełnij formularz zgłoszeniowy znajdujący się w prawej części strony dokładnie opisując swój problem wraz z przykładami jego występowania. Przed wysłaniem formularza sprawdź raz jeszcze czy podałeś poprawny e-mail oraz adres Twojego systemu Mistral. Dodanie załączników np. w postaci zrzutów ekranów umożliwi naszym technikom szybszą diagnozę Twojego problemu.

Zanim zgłosisz błąd upewnij się, że posiadasz aktualną wersję systemu Mistral, z którą możesz zapoznać się pod adresem: mistral.net.pl/aktualna-wersja/

Rozpatrujemy tylko pojedyncze błędy i zgłoszenia dla najnowszych wersji systemu.


W przypadku, gdy będzie istniała potrzeba połączenia zdalnego z Twoim komputerem należy pobrać program do pomocy zdalnej: mistral.net.pl/pliki/ms_systems_pomoc.exe

Ze względu na wykorzystywanie przez systemy Mistral komponentów Microsoft sprawdź czy na Twoim serwerze są zainstalowane wszystkie bieżące aktualizacje (zarówno ważne jak i opcjonalne) związane z architekturą .NET Framework dla wersji 4 lub wyższej.

Pobierz instrukcję ręcznej zmiany ustawień puli aplikacji na wersję architektury .NET Framework 4.0 dla witryny sieci web na której zainstalowany jest system Mistral: mistral.net.pl/pliki/framework4.pdf

Jeśli podczas aktualizacji systemu Mistral wystąpi błąd związany z wystąpieniem time out, pobierz nowy plik aktualizatora, rozpakuj  i nadpisz go w katalogu Mistral (2.5/2.10) w Program Files (x86): mistral.net.pl/pliki/MistralAktualizator.zip

W celu przeniesienia praw wynikających z umowy licencyjnej systemu Mistral na inny podmiot prosimy o pobranie, a następnie wypełnienie oraz przesłanie nam skanu wniosku: https://mistral.net.pl/pliki/przeniesienie_licencji.pdf

Zgłoszenie serwisowe dot. systemu Mistral

Wielkość jednego załącznika nie powinna przekraczać 2 MB.