Pomoc

Jeśli chcesz zgłosić błąd systemu Mistral wypełnij formularz zgłoszeniowy znajdujący się w prawej części strony dokładnie opisując swój problem wraz z przykładami jego występowania. Jeśli problem dotyczy konkretnego artykułu, kontrahenta lub użytkownika – opisz to w swoim zgłoszeniu wraz z jednoznacznym wskazaniem artykułu (np. indeks katalogowy, EAN, magazyn), kontrahenta (Nip, nazwa), użytkownika (login) itd.

Przed wysłaniem formularza upewnij się, że podałeś swój poprawny adres e-mail (będziemy się z Tobą kontaktować za jego pośrednictwem) oraz adres publiczny internetowy Twojego systemu Mistral. Dodanie załączników np. w postaci zrzutów ekranów umożliwi naszym technikom szybszą diagnozę Twojego problemu.

UWAGA ! Zanim zgłosisz błąd upewnij się, że posiadasz aktualną wersję systemu Mistral, z którą możesz zapoznać się pod adresem: mistral.net.pl/aktualna-wersja/

Rozpatrujemy tylko pojedyncze błędy (1 błąd – 1 zgłoszenie serwisowe) i zgłoszenia dotyczące aktualnych wersji systemu. Jeśli nie posiadasz wykupionej aktualizacji, Twoje zgłoszenie serwisowe zostanie automatycznie zamknięte bez rozpatrzenia. 


W przypadku, gdy będzie istniała potrzeba połączenia zdalnego z Twoim komputerem należy pobrać program do pomocy zdalnej: mistral.net.pl/pliki/ms_systems_pomoc.exe

Jeśli podczas aktualizacji systemu Mistral wystąpi błąd związany z wystąpieniem time out, pobierz nowy plik aktualizatora, rozpakuj  i nadpisz go w katalogu Mistral (2.5/2.10) w Program Files (x86): mistral.net.pl/pliki/MistralAktualizator.zip

W celu przeniesienia praw wynikających z umowy licencyjnej systemu Mistral na inny podmiot prosimy o pobranie, a następnie wypełnienie oraz przesłanie nam skanu wniosku: https://mistral.net.pl/pliki/przeniesienie_licencji.pdf

 

 

Zgłoszenie serwisowe dot. systemu Mistral

Wielkość jednego załącznika nie powinna przekraczać 2 MB.