Mistral Monitor zamówień to aplikacja umożliwiająca stały podgląd i śledzenie stanu zamówień i statusu ich realizacji.
Aplikacja posiada panel informacyjny na którym z wykorzystaniem etykiet zamówień zdefiniowanych w WF-Mag system samodzielnie odświeża informacje na temat zamówień gotowych do realizacji.
Monitor zamówień sprawdza co określony interwał czasowy na podstawie danych o stanie asortymentu w programie WF-Mag możliwości realizacji zamówień niezrealizowanych i samodzielnie ustawia im odpowiednie etykiety.
System posiada elastyczny i konfigurowalny interfejs pozwalający w łatwy sposób zarządzać położeniem i widocznością poszczególnych kolumn, wielkością czcionki oraz wiersza oraz położeniem na ekranie względem innych aplikacji.
Wyświetlacz stanu zamówień ma zastosowanie szczególnie w firmach gdzie informacja o zamówieniach i możliwości ich realizacji w obecnym momencie jest istotna dla działu handlowego. Aplikacja umożliwia samoczynne odświeżanie się listy oraz wyświetlanie na dużych ekranach (np. telewizory).
Opcje konfiguracyjne Monitora zamówień są ustawiane z poziomu systemu Mistral Business B2B.
Aplikacja może zostać zainstalowana na wielu komputerach licencjobiorcy w ramach posiadanych licencji systemu Mistral oraz systemu Asseco WAPRO WF-Mag dla Windows.